TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Czy R&G rozbuduje SDIP w Świdnicy?
TransInfo,pl - Opublikowano: 26.02.2018 08:45:13
Czy R&G rozbuduje SDIP w Świdnicy?

Gmina Miasto Świdnica rozbudowuje system dynamiczny informacji pasażerskiej na przystankach komunikacji miejskiej.

W tym celu dolnośląskie miasto ogłosiło przetarg na dostawę systemu dynamicznej informacji pasażerskiej w czasie rzeczywistym wraz z montażem tablic LED. Przypomnieć należy, że podstawowa część systemu niezbędnego dla realizacji dynamicznej informacji pasażerskiej została zrealizowana wcześniej. MPK Świdnica posiada i eksploatuje system nadzoru i zarządzania środkami komunikacji oparty o urządzenia i oprogramowanie dostarczone przez firmę R&G Mielec. System ten pozwala na pozyskanie danych lokalizacyjnych dla wszystkich pojazdów objętych docelowym, pełnym rozwiązaniem. Wróćmy jednak do obecnego przetargu, którego wykonanie zostało podzielone na dwa etapy.

Dwa kroki

W pierwszym etapie zwycięzca przetargu dostarczy i zamontuje 10 tablic na przystankach: Pl. Grunwaldzki/kiosk, Plac Grunwaldzki/Jonatan, Plac Św. Małgorzaty/Łukasińskiego, H. Pobożnego os. Zawiszów, Kopernika/kierunek centrum, Riedla/kierunek centrum, Plac Św. Małgorzaty/Chrobrego, E. Plater/pętla, Łukasińskiego/Gdyńska, Plac Wolności/Równa.

W drugim etapie zamontowanych zostanie 5 tablic na następujących przystankach: Zamenhofa/ kierunek centrum, Plac Drzymały, Westerplatte/Śląska, Muzealna/kierunek centrum, Muzealna/baszta. Dostawa, montaż, uruchomienie oraz konfiguracja 10 tablic informacyjnych wraz z serwisem eksploatacyjnym urządzeń i oprogramowania do systemu dynamicznej informacji pasażerskiej ma nastąpić w terminie do 26 czerwca bieżącego roku, zaś 5 dodatkowych tablic – od 2 stycznia 2019 roku do 30 kwietnia 2019 roku.

Niezbędne elementy

System dynamicznej informacji pasażerskiej ma być zdolny do kalkulacji i wyświetlania w czasie rzeczywistym przewidywanych czasów przyjazdu pojazdów transportu publicznego na tablicach przystankowych. System ma wykorzystywać zaawansowane procedury przewidywania lokalizacji pojazdów, opóźnień i innych zakłóceń. Powinien on wykorzystywać do tego celu bieżące dane, pozyskiwane i gromadzone w systemie.

Tablice muszą mieć możliwość wyświetlania zarówno czasu wynikającego z rozkładu, jak też przewidywanego rzeczywistego czas przyjazdu. Informacja podawana na tablicach ma być sortowana według czasu przyjazdu. Kursy, które już odjechały mają być usuwane z tablicy, a w ich miejsce mają pojawiać się nowe. Tablice będą wyświetlały odliczanie czasu odjazdu pojazdów. B

Bardzo istotnym jest, aby system był otwarty na podłączenie w przyszłości kolejnych tablic, co oznacza, że musi generować informację czasu rzeczywistego dla przystanków wirtualnych (czyli de facto dla każdego przystanku w sieci niezależnie od tego, czy na przystanku jest zamontowana tablica czy nie).

Cechy tablic

Każda tablica ma być 5 rzędowa, przy czym pierwsze 4 rzędy mają pokazywać najbliższe odjazdy danej linii w określonym kierunku z danego przystanku, a ostatni dolny wiersz będzie miał charakter informacyjny. Ponadto, tablice będą wyświetlały godzinę w lewym górnym rogu na osobnej małej matrycy LED. Na każdej z nich pojawi się oczywiście nazwa przystanku i logotyp miasta Świdnica. Wszystkie tablice mają być dwustronne, wykonane z diod w kolorze żółtym. Ich czoło będzie zabezpieczone szybą ochronną przed uszkodzeniami mechanicznymi. Informacja wyświetlana na tablicy musi być czytelna z odległości minimum 15 m bez względu na warunki oświetlenia. Wszystkie muszą być wyposażone w czujnik natężenia światła zewnętrznego, który automatycznie dobiera jasność świecenia diod w zależności od występujących warunków pogodowych i pory dnia. Będą one zamontowane na słupach nośnych na wysokości 2,7 m nad chodnikiem.

Warunki przetargu

Miasto oceni oferty posługując się 2 kryteriami: ceną (waga 60%), okresem gwarancji na wykonane dostawy (40%). Minimalna gwarancja nie może być krótsza niż 3 lata od daty odbioru całego systemu. Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium można uzyskać wydłużając okres gwarancji do 5 lat. Wykonawców, którzy są zainteresowani dostarczyć dla Świdnicy system informacji pasażerskiej poznamy 28 lutego, kiedy przewidziano otwarcie ofert.




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
SDIP
informacja
MPK Świdnica
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....