TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Czy na pewno wydrukować potwierdzenie zakupu biletu?
- Opublikowano: 08.06.2020 18:00:39
Czy na pewno wydrukować potwierdzenie zakupu biletu?; fot. ZTM Poznań

Poznań zmienił komunikaty w stacjonarnych biletomatach. Na bardziej ekologiczne.

Mając na uwadze czyste środowisko, Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu wspólnie z operatorami biletomatów stacjonarnych zmienił treść komunikatu wyświetlanego po zakończeniu transakcji kupna biletu. W okolicach automatów sukcesywnie montowanych jest więcej koszy na śmieci.

Nie śmieć!

ZTM od dłuższego czasu zmaga się z problemem zaśmiecania przestrzeni publicznej wydrukami potwierdzającymi wykonanie transakcji w biletomacie. Niektóre osoby decydując się na wydruk, nie zabierały go ze sobą, inne natychmiast po wyjęciu z automatu wyrzucały go na chodnik. Niezależnie od tego czy w pobliżu znajdował się kosz czy nie. Dlatego w niektórych lokalizacjach wydruki zaśmiecały teren przy automacie. Chcąc zmniejszyć to negatywne zjawisko zmieniony został komunikat wyświetlany po zakończeniu transakcji. Brzmi on teraz:

-"Transakcja zakończona. Odbierz resztę. Dziękujemy za skorzystanie z naszych usług. Czy wydrukować potwierdzenie transakcji?"

Obecnie, klient w bardziej świadomy sposób może zdecydować o wydruku (lub nie) potwierdzenia. Warto pamiętać, że kwitek może stanowić dodatkowy dowód na wykonanie transakcji, może być też podstawą złożenia reklamacji. W niektórych przypadkach może być jedynym dowodem dokonania zakupu, np. w sytuacji awaryjnej.

-"Dlatego po raz kolejny apelujemy do pasażerów, którzy świadomie decydują się na wydruk potwierdzenia, żeby byli konsekwentni i zabierali go ze sobą. Nie wyrzucajmy wydruku na ziemię tuż przy biletomacie – apeluje ZTM Poznań.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ekologia
biletomat
Poznań

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....