TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Cztery przeszkody do ustawy o ptz
PIGTSIS TransInfo - Opublikowano: 06.02.2017 09:41:42
fot. Przewozy Regionalne

2 lutego odbyło się kolejne posiedzenie zespołu dotyczącego propozycji nowelizacji ustawy o ptz. Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa wyraziło wątpliwości, czy zespół jest w stanie wypracować wspólne stanowisko w sprawie nowelizacji.

Minister Jerzy Szmidt zadał członkom pytanie, czy można określić obszary, w których zespół mógłby dokonać oceny własnych stanowisk i próbować dojść do jakiegoś konsensusu. I jednocześnie sam zaproponował cztery takie obszary:

1. Rozszerzenie uprawnień obywateli do przejazdów na podstawie uprawnień ustawowych w autobusach przewoźników, a tym samym przyznania przewoźnikom prawa do rekompensaty z tytułu przychodów z tego wynikającego.

2. Czy organizacja przewozów o charakterze użyteczności publicznej ma być dopuszczalna jedynie w sytuacji, kiedy nie funkcjonuje tam komunikacja na zasadach komercyjnych.

3. Czy wydanie decyzji potwierdzenia zgłoszenia przewozu ma być poprzedzona badaniami rynki, w jakim zakresie i na czyj koszt.

4. Czy dopuścić możliwość wysadadznia pasażerów poza przystankami oraz czy umożliwić przedsiębiorcom zatrzymywanie się na przystankach innych niż określone w sposób dopuszczalny w tej chwili w ustawie o PTZ oraz rozporządzeniu o rozkładach jazdy.

Jak powedział nam PIGTSiS, członkowie zespołu niemal jednogłośnie oświadczyli, że w tych sprawach widzą możliwość wypracowania wspólnego stanowiska. Teraz czekamy na efekty.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ustawa
ptz
MIB
IGKM
PIGTSiS
OSPO
SPTS BUS
ZMP

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....