TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Cursor skontroluje bilety w Warszawie. Do 2020 r.
TransInfo.pl - Opublikowano: 22.01.2019 12:00:20
Cursor skontroluje bilety w Warszawie. Do 2020 r. fot. ZTM Warszawa

ZTM w Warszawie wybrał firmę na kontroli biletów oraz uprawnień pasażerów korzystających z usług stołecznego transportu zbiorowego. Umowa zawarta została na 2 lata – od 1 grudnia 2018 roku do 30 listopada 2020 roku.

W powtórzonym przetargu - spośród trzech propozycji - najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma Cursor SA. Kontrolerzy będą sprawdzać bilety w Warszawie przez dwa lata za łączną sumę 7 785 595,04 zł brutto. To kolejnej zwycięstwo tej firmy na kontrolerskim rynku w stolicy. W postępowaniu ZTM wpłynęły trzy oferty:

  • od Jobman Group Sp. z o.o. (cena brutto za 1 roboczgodzinę – 58,28,26 PLN, prowizja netto kontrolera – 14,00 PLN).

  • od Oex Cursor S.A (cena brutto za 1 roboczgodzinę – 58,28,26 PLN, prowizja netto kontrolera – 14,00 PLN);

  • od konsorcjum CP Windykacja i ASM Sales Force Agency (cena brutto za 1 roboczgodzinę – 58,50 PLN, prowizja netto kontrolera – 11,00 PLN);

To oznacza, że decydujące okazała się wysokość wynagrodzenia prowizyjnego netto przysługującego kontrolerowi, który wystawił opłatę dodatkową, za każdą opłatę wystawioną prawidłowo i opłaconą przez pasażera w trakcie trwania umowy (z przetargową wagą w 25%).

Droższe I podejście

Było to już drugie postępowanie ZTM Warszawa na usługę kontroli biletów. Pierwsze podejście się nie udało, gdyż oferty były zbyt drogie. Przypomnijmy, że w ramach pierwszego do zamawiającego wpłynęły dwie oferty:


  • od konsorcjum Wadwicz Grupa Sp. z o.o. i Jobman Group Sp. z o.o. (cena brutto za 1 rbg – 60,26 PLN, prowizja netto kontrolera – 20,00 PLN).

  • do Oex Cursor S.A. (cena brutto za 1 rbg – 59,80 PLN, prowizja netto kontrolera 14,00 PLN).

ZTM zamierzał na tę usługę przeznaczyć kwotę 7 804 005,28 PLN brutto na sfinansowanie całego zamówienia. Za pierwszym razem zabrakło nieco ponad 100 tys. PLN. Za drugim razem - oferta Cursora zmieściła się w budżecie ZTM.

Zakres kontroli

Kontrole w środkach lokalnego transportu zbiorowego mają być przeprowadzane całodobowo w sposób ciągły i systematyczny, we wszystkie dni tygodnia, w tym soboty, niedziele i święta, za wyjątkiem 22 września, na liniach komunikacyjnych wskazanych przez zamawiającego, na obszarze 1. i 2. strefy biletowej, w godzinach funkcjonowania linii lokalnego transportu zbiorowego w mieście stołecznym Warszawie, przy pomocy pracowników wykonawcy wyznaczonych do świadczenia usługi:

- w zmianach 8-godzinnych lub 12-godzinnych,

- tylko przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę zaakceptowane przez zamawiającego do wykonywania usługi,

- w dni robocze 120 roboczogodzin dziennie przez: 10 kontrolerów biletów w systemie 2-zmianowym (12 godzin) lub − 15 kontrolerów biletów w systemie 3-zmianowym (8 godzin) na dobę, w tym jednego inspektora nadzoru na każdej zmianie od początku wdrożenia przedmiotu zamówienia,

- w soboty, niedziele i święta 168 roboczogodzin dziennie przez: 14 kontrolerów biletów w systemie 2-zmianowym (12 godzin) lub 21 kontrolerów w systemie 3-zmianowym (8 godzin) na dobę, w tym jednego inspektora nadzoru na każdej zmianie od początku wdrożenia przedmiotu zamówienia.

Maksymalna liczba godzin, w których realizowany będzie przedmiot zamówienia wyniesie: w roku 2018 – 2960, w roku 2019 – 48840, w roku 2020 – 45096.

3 etapy wdrożenia zamówienia

Zamawiający przewiduje wdrażanie przedmiotu zamówienia w trzech etapach:

- etap I – kontrole w dni robocze przez 9 kontrolerów biletów na dobę w systemie 3-zmianowym (8 godzin) – tj. 72 roboczogodziny dziennie − w weekendy i święta przez 12 kontrolerów biletów na dobę w systemie 3-zmianowym (8 godzin) – tj. 96 roboczogodzin dziennie. Termin wdrożenia – max 30 dni od dnia rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia,

- etap II – kontrole w dni robocze przez 10 kontrolerów biletów na dobę w systemie 3-zmianowym (8 godzin) – tj. 80 roboczogodzin dziennie, − w weekendy i święta przez 14 kontrolerów biletów na dobę w systemie 3-zmianowym (8 godzin) – tj. 112 roboczogodzin dziennie. Termin wdrożenia – max 60 dni od dnia rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia,

- etap III – kontrole w dni robocze przez 15 kontrolerów biletów na dobę w systemie 3-zmianowym (8 godzin) lub przez 10 kontrolerów biletów w systemie 2–zmianowym (12 godz.) – tj. 120 roboczogodzin dziennie, − w weekendy i święta przez 21 kontrolerów biletów na dobę w systemie 3-zmianowym (8 godzin) lub przez 14 kontrolerów w systemie 2-zmianowym (12 godz.) – tj. 168 roboczogodzin dziennie.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
kontroler
ZTM Warszawa
Cursor
Jobman
CP Windykacja
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....