Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Coraz więcej pasażerów korzysta z dworców: Zachodniego i DworcaOnline

infotrans
28.11.2018 13:04
0 Komentarzy

Dworzec AutobusowyWarszawa Zachodnia, jeden z największych węzłów komunikacyjnych w Polsce wraz zsystemem sprzedaży biletów przez internet DworzecOnline.pl podsumowują wakacje2018 roku.

400 000 pasażerów i wzrost przychodów na Dworcu aż o 10%,90% wzrost sprzedaży online w porównaniu do ubiegłego roku, łącznie ponad 2 mlnwygenerowanych biletów z systemu DworzecOnline od początku roku orazkilkuprocentowy wzrost przychodów Hostelu Zachodniego – sezon letni byłwyjątkowo udany!

Sukces platformysprzedażowej DworzecOnline

Jednym z największych osiągnięć minionego sezonu wakacyjnegookazał się aż 90% wzrost sprzedaży biletów autokarowych online, w stosunku dowyników z 2017 roku, poprzez system DworzecOnline.pl, który skupia w swojejofercie ponad 100 przewoźników krajowych i zagranicznych. To niemal dwukrotniewięcej niż w ubiegłym roku, co świadczy o tym, że coraz więcej klientów wybierawygodny zakup biletu przez internet.

Sezon wakacyjny możemyzaliczyć do bardzo udanych. Będąc operatorem największego dworca autobusowego wPolsce, obsłużyliśmy aż 400 000 zadowolonych pasażerów. Niewątpliwym sukcesemokazał się wzrost aż o 90% sprzedaży biletów przez platformę DworzecOnline.pl,łącznie od początku roku wygenerowaliśmy w naszym systemie ponad 2 milionybiletów! Wieloletnie inwestycje w nasz system sprzedażowy przynoszą realne iniesamowicie pozytywne efekty! – mówi Maciej Acedański, Prezes ZarząduPolonus.

System DworzecOnline obsłużył ponad 2 mln biletówwygenerowanych za pomocą zaawansowanego technologicznie oprogramowania, a ruchna portalu zwiększył się aż o 20% w okresie jednego roku. W tym czasie zostałuruchomiony program lojalnościowy Partner Plus, w którym każdy może zbieraćpunkty i wymieniać je na bilety przy kolejnych zakupach. Nowością byłowprowadzenie niezwykle przydatnej usługi oceny przewoźników, dzięki, którejpasażer przydziela odpowiednią liczbę gwiazdek po odbytej podróży. Dodatkowopełna oferta portalu DworzecOnline.pl jest dostępna w aplikacji mobilnejSkyCash.

Rekordowe wynikiDworca Autobusowego Warszawa Zachodnia

Spółka Polonus, oprócz działalności przewozowej, zarządzatakże Dworcem Autobusowym Warszawa Zachodnia. W okresie wakacyjnym zostałoobsłużonych na Dworcu ponad 400 tysięcy pasażerów. W ofercie znajduje się ponad100 przewoźników wjeżdżających na teren i korzystających z infrastrukturydworca. Porównując wyniki z 2018 roku do wyników z 2017 roku, spółka w tymobszarze osiągnęła 10% wzrost przychodów.

Kilkuprocentowy wzrost przychodów odnotowuje również HostelZachodni, mieszczący się na terenie Dworca Warszawa Zachodnia. Świadczy to orosnącej popularności i dogodnej lokalizacji obiektu.


Komentarze