TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Coraz lepiej na dworcach
PKP PLK - Opublikowano: 31.07.2015 23:42:32 1 komentarz
Coraz lepiej na dworcach

Rośnie standard obsługi podróżnych na stacjach i przystankach kolejowych w całej Polsce. Zarządca infrastruktury remontuje perony i przejścia, montuje stojaki rowerowe, poprawia oznakowanie, a nowe standardy utrzymania czystości zapewniają podróżnym coraz wyższy komfort. Wszystkie stacje dostosowywane są do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Na ponad 400 stacjach montowane są wiaty i ławki, oznakowanie wymieniane jest na bardziej czytelne, prowadzone są drobne remonty, trwa montaż stojaków rowerowych. Efektem są funkcjonalne oraz przyjazne pasażerom stacje i przystanki, zapewniające odpowiedni standard obsługi. Przykładem tych działań są województwa pomorskie i zachodniopomorskie. Na Pomorzu wzdłuż wybranych linii kolejowych zamontowane zostaną stojaki na rowery. Na nowych peronach pasażerowie będą mieć do dyspozycji wiaty przystankowe, małą architekturę, oznakowanie stałe, czy gabloty na rozkłady jazdy. Podobne działania realizowane są w Zachodniopomorskiem. Na wielu stacjach pasażerowie już korzystają z nowych ławek i wiat peronowych. Wszystkie prace w tych regionach zakończą się we wrześniu tego roku.
Oprócz właściwego utrzymania infrastruktury pasażerskiej, stacje i przystanki w miejscowościach turystycznych zostały od 1 lipca tego roku dodatkowo objęte ?Akcją Wakacje?. W wytypowanych miejscowościach, w których w okresie wakacyjnym rośnie liczba podróżnych, zwiększono ilość i częstotliwość kontroli czystości. Dzieje się tak między innymi na stacjach na Pomorzu, np. Gdańsk Wrzeszcz, Gdańsk Oliwa, Lębork, Rumia oraz na Pomorzu Zachodnim, np. Międzyzdroje, Świnoujście, Szczecin Główny, Szczecin Port Centralny.

Nowe standardy utrzymania i egzekwowania czystości

Od 1 lipca 2014 r. na peronach, stacjach i dworcach zarządzanych przez Polskie Linie Kolejowe oraz PKP S.A. wprowadzono nowe standardy zarządzania czystością. Obie spółki wspólnie realizują projekt, którego głównym założeniem było określenie żądanego standardu czystości oraz egzekwowanie  jakości wykonywanej usługi. Dzięki wspólnej umowie, podpisanej z kilkudziesięcioma firmami, dbają one o czystość w 2700 lokalizacjach według tego samego standardu, niezależnie od tego, czy chodzi o peron, przejście, czy dworzec oraz od tego kto zarządza danym obiektem. W ramach codziennych działań firmy usuwają też notorycznie pojawiające się graffiti, czy nalepki z różnych miejsc na stacjach. Pielęgnowane są także obszary zielone. 
Celem działań PKP Polskich Linii Kolejowych jest nie tylko modernizowanie linii kolejowych oraz ich właściwe utrzymanie. Remonty stacji i przystanków, ich właściwe oznakowanie, czy utrzymanie w czystości pozwala oferować podróżnym kompleksową usługę na coraz wyższym poziomie. To podróż pociągiem w odpowiednich warunkach od momentu wejścia na stację, czy dworzec, aż do jej celu.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP PLK
dworce
  • gosc – 10.08.2015

    To trzeba im pochwalić bo po tylu latach zaniedbania wkońcu dworce wyglądają jak przystało na Europę! ;)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....