TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Bytom będzie miał przesiadkowy węzeł. Jest przetarg
PAP TransInfo.pl - Opublikowano: 08.02.2020 17:00:47
Bytom będzie miał przesiadkowy węzeł. Jest przetarg; fot. Google Maps

Samorząd Bytomia szuka w przetargu wykonawcy centrum przesiadkowego, które ma powstać w miejscu obecnego dworca autobusowego przy placu Wolskiego. Inwestycja ma być wykonana – przy wsparciu środków unijnych – w 24 miesiące.

Przebudowa placu Wolskiego, przy którym funkcjonują dworce autobusowy (komunikacji miejskiej) i kolejowy, planowana jest w Bytomiu od kilku lat. Miasto na początku obecnej perspektywy unijnej przygotowało dokumentację projektową inwestycji.

Przetargowe wymagania

Jak wynika z dokumentacji przetargowej umieszczonej na stronach magistratu, do 19 marca br. czeka on na oferty firm. W jego ramach dworzec autobusowy w obecnej postaci ma zostać zastąpiony przez centrum przesiadkowe z funkcją park and ride. Wokół ma powstać nowy układ komunikacyjny.

Zgodnie z ogłoszeniem przetargowym, inwestycja obejmie m.in. budynek węzła przesiadkowego o powierzchni ok. 10 tys. m kw. - częściowo dwukondygnacyjny, a częściowo trzykondygnacyjny. Ma on mieścić m.in. parking samochodowy (na pierwszym piętrze), a także pomieszczenia obsługi podróżnych i zaplecze.

Planowana jest też przebudowa układu skrzyżowań na odcinku drogi krajowej nr 94 – od ul. Kolejowej do ul. Miarki (bez budowy planowanego w innym projekcie torowiska tramwajowego wzdłuż ul. Powstańców Warszawskich). Projekt obejmuje też – w uzgodnieniu z PKP Polskimi Liniami Kolejowymi - odtworzenie części przylegających obiektów kolejowych.

Buduj!

Inwestycja ma zostać przeprowadzona w formule "buduj". Kryteriami oceny ofert mają być: cena (60 proc.), okres gwarancji i rękojmi (30 proc.) oraz doświadczenie kierownika budowy (10 proc.). Realizację przewidziano na 24 miesiące – od podpisania umowy.

W ogłoszeniu przetargowym miasto zastrzegło, że ubiega się o dofinansowanie inwestycji ze środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Śląskiego na lata 2014 -2020. W razie nieprzyznania środków z RPO samorząd dopuszcza możliwość unieważnienia przetargu.

Oszacowana kilka lat temu na 112 mln zł budowa centrum przesiadkowego na Placu Wolskiego to tzw. projekt uzupełniający Gminnego Programu Rewitalizacji Bytom 2020+ (GPR).(PAP)


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
węzeł
Bytom
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....