Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Bilety Przewozów Regionalnych w SkyCash

infotrans
02.12.2015 21:36
0 Komentarzy

Ruszyła sprzedażmobilnych biletów na połączenia kolejowe Przewozów Regionalnychw aplikacji SkyCash. Korzystanie z tego rozwiązania pozwala podróżującymna zakup biletów za pomocą smartfonów lub tabletów zdowolnegomiejsca, o dowolnej porze, nawet na chwilę przed odjazdem pociągu!

W aplikacji SkyCash dostępne są wszystkie bilety znajdujące się wofercie Przewozów Regionalnych, w tym również ? po raz pierwszy ? na relacje zprzesiadkami. Kupujący może określić liczbę biletów, rodzaj zniżki,atakże połączenie, zktórego chce skorzystać. Opłata za zakupionebilety zostanie pobrana ? zgodnie z wyborem klienta ? albo z wirtualnejportmonetki SkyCash (czyli ze środków pochodzących z wcześniejszego doładowaniakonta), albo obciąży kartę płatniczą podpiętą do konta. Po dokonaniu transakcjizakupiony bilet trafi do specjalnej zakładki, dzięki której pasażer ma do niegodostęp, nawet jeśli w danym momencie nie ma połączenia z internetem. Zakupionebilety są także wysyłane na adres e-mail użytkownika podany przy rejestracjikonta. Na życzenie klient może otrzymać fakturę VAT.

Korzystanie ze SkyCash pozwala zaoszczędzić czas nie tylko w zakresiezakupu biletów, aletakże ich zwrotu, ponieważ wszystkich formalnościmożna dokonać w aplikacji za pomocą kilku kliknięć.

Udostępnienie pasażerom zakupubiletów w ramach aplikacji mobilnej SkyCash jest realizacją strategii PrzewozówRegionalnych związanej z rozwojem nowoczesnych kanałów sprzedaży. Takiedziałania z pewnością przyczynią się do zwiększenia komfortu podróżowanianaszych obecnych i przyszłych klientów – powiedział Andrzej Okoń, dyrektor Biura Handlowego w Przewozach RegionalnychSkycash, jako absolutny lider płatnościmobilnych w Polsce, był dla nas oczywistym wyborem w zakresie strategicznegopartnerstwa. Nie mniej ważna była dla nas obecność SkyCasha u innych dużychprzewoźników kolejowych. Mamy nadzieję, że wygeneruje to dodatkowy ruch z orazdo największych miast pełniących rolę centrów przesiadkowych ? z korzyścią dlanas, innych przewoźników oraz przede wszystkim pasażerów ? dodaje Andrzej Okoń.

Aplikacja SkyCash jest dostępna dla podróżujących, którzy posiadająurządzenia mobilne zsystemem operacyjnym iOS, Android lub Windows Phone.Poza biletami Przewozów Regionalnych można w niej znaleźć również te, któreoferuje wielu innych przewoźników zcałej Polski, jak PKP Intercity czySKM w Trójmieście. SkyCash to także szybki sposób nakupowanie biletówkomunikacji i płatności za parkowanie w kilkudziesięciu polskich miastach,wypłacanie gotówki z bankomatów, zasilanie telefonów na kartę czy przesyłaniepieniędzy do innych użytkowników systemu.

Rosnącaliczba naszych partnerów to dowód, że płatności mobilne są ważnym aspektemrozwoju polskich przewoźników kolejowych. Cieszy nas, że ta wygodna alternatywawobec tradycyjnych kas biletowych zyskuje coraz większe uznanie – mówi Tomasz Krajewski, prezes zarządu SkyCash? Jesteśmy bardzo dumni, że do gronapartnerów Skycasha dołączyły Przewozy Regionalne – największy przewoźnikkolejowy w Polsce, wchodzący w etap intensywnego rozwoju. Aktualnie w naszejaplikacji można znaleźć bilety aż siedmiu przewoźników, których łączny udział wrynku według liczby obsługiwanych pasażerów wynosi blisko 80 proc. -podkreśla prezes zarządu SkyCash.

Przewozy Regionalne powstały w 2001 r. Są największym pasażerskimprzewoźnikiem kolejowym w Polsce. Średnio w ciągu doby na tory w całej Polscewyjeżdża blisko 1600 naszych pociągów. Każdego dnia z usług PrzewozówRegionalnych korzysta średnio 220 tys. osób. Udział firmy w rynku kolejowychprzewozów pasażerskich wynosi około 30%.

SkyCashto największy w Polsce system płatności i usług mobilnych dla telefonówkomórkowych. Pozwala m.in. kupować bilety miejskie i kolejowe oraz płacić zaparkowanie w kilkudziesięciu miastach. Aplikację pobrało ponad 2 miliony użytkowników,którzy obecnie dokonują ponad pół miliona transakcji miesięcznie. Wpaździerniku 2015 r. firma zajęła pierwsze miejsce Polsce oraz drugie w Europiew Deloitte Technology Fast 50 – rankingu najszybciej rozwijających się firmtechnologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej.


Komentarze