TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Bajkowa kampania przeciw wandalom
ZTM LUBLIN - Opublikowano: 14.12.2013 20:44:58
Bajkowa kampania przeciw wandalom
Jaś i Małgosia, Wilk z Czerwonym Kapturkiem oraz krasnoludki. To tylko niektóre postacie z bajek, którym na potrzeby lubelskiej kampanii „Nie bądź bierny! Powiadom!”, przypisano rolę chuliganów. Wszystko po to, by uwrażliwić mieszkańców na przypadki wandalizmu oraz zachęcić do szybkiego informowania służb o wszelkich zaobserwowanych wykroczeniach i przestępstwach. Kampania ruszyła 12 grudnia br. i potrwa do końca marca przyszłego roku. Jej przekaz jest bardzo prosty: Widzę - Reaguję. –„Poprzez akcję chcemy zaapelować i zachęcić pasażerów, by zadzwonili pod numer 112, 997 lub 986, gdy zauważą rozbijanie wiat przystankowych, słupków, gablot z rozkładami jazdy i ławek, naklejanie ogłoszeń na przystankach, dewastowanie siedzeń i wybijanie okien w pojazdach, niszczenie kasowników, malowanie graffiti na szybach pojazdów i na wiatach przystankowych, jak również inne sytuacje niebezpieczne i zagrażające życiu oraz wykroczenia i przestępstwa. Powiadomienia można także wysłać w sposób bardziej dyskretny poprzez sms pod numer 665 500 410 wpisując w treści: hasło „pomoc”, numer boczny pojazdu, nr linii, kierunek jazdy lub dokładną lokalizację przystanku oraz krótki opis zdarzenia”–informują przedstawiciele ZTM Lublin.Na potrzeby kampanii Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie udostępnił policji oraz Straży Miejskiej logowanie do systemu dynamicznej informacji pasażerskiej, który umożliwia śledzenie na mapie on-line, aktualnego położenia pojazdów komunikacji miejskiej. Dostęp do systemu z pewnością ułatwi służbom lokalizację pojazdu, którego dane zgłoszenie będzie dotyczyło. Ważny jest każdy sygnał, a kluczem do sukcesu ma być nasza wspólna aktywność. Dzięki temu strat będzie znacznie mniej, a zaoszczędzone w ten sposób środki finansowe będzie można przeznaczyć na zakup nowych pojazdów, remonty infrastruktury czy montaż dodatkowych wiat. Przestrzeń komunikacji miejskiej, w tym przede wszystkim infrastruktura przystankowa oraz tabor, narażone są na różnego rodzaju akty wandalizmu. Chuligani niszczą przede wszystkim wiaty, słupki, rozkłady jazdy i ławki. Dewastują również wnętrza pojazdów - wybijają okna, uszkadzają kasowniki, niszczą fotele i inne elementy wyposażenia. Graffiti namalowane na szybach wiat i słupków przystankowych to niestety bardzo częsty widok. Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie na usuwanie skutków działalności wandali wydaje rocznie średnio kilkadziesiąt tysięcy złotych.Głównym kanałem promującym kampanię są plakaty. Ponad 700 plakatów będzie eksponowanych na przystankach komunikacji miejskiej oraz w autobusach i trolejbusach. Dodatkowo, na 50 monitorach LCD zamontowanych wewnątrz pojazdów będą emitowane spoty reklamowe. Ulotki dostępne będą w punktach sprzedaży biletów i obsługi mieszkańców. Na stronach internetowych organizatorów wyświetlane będą informacje i banery. W roku 2014 przewidziana jest również dystrybucja biletów komunikacji miejskiej z grafiką dedykowaną akcji. Zakładamy, że kampania będzie miała swoje kolejne edycje w przyszłych latach i na stałe wpisze się w kalendarz działań promocyjnych miasta. Organizatorami kampanii są: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie, Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne - Lublin Sp. z. o. o., Komenda Miejska Policji, Straż Miejska oraz Dzielnicowy Dom Kultury „Bronowice”, który na potrzeby kampanii wykonał projekty graficzne plakatów. Inicjatorem przeprowadzenia akcji w Lublinie jest Młodzieżowa Rada Miasta Lublin. Patronat honorowy nad akcją objął Prezydent Miasta Lublin, Krzysztof Żuk.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ZTM Lublin
Lublin
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....