Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Avista i Mera w walce o zielonogórskie biletomaty

infotrans
07.11.2019 16:00
0 Komentarzy

Zielona Góra wzbogaci się o 11 nowych biletomatów stacjonarnych, a będzie to możliwe dzięki współfinansowaniu inwestycji z budżetu Unii Europejskiej ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.

Miasto jest już po otwarciu ofert, a w postępowaniu przetargowym wpłynęły dwie propozycje. W kopertach znalazły się oferty od:

  • AVISTA Sp. z o.o. – 1 896 660,00 PLN,

  • Mera Systemy Sp. z o.o. – 1 106 938,50 PLN.

Na placu boju przy wskazanych cenach pozostaje tylko Mera, bowiem jej oferta mieści się w kwocie jaką zamawiający ma zamiar przeznaczyć na to zadanie, tj. 1 599 000,00 PLN. Pozostaje więc tylko ocena formalna tak dobrej (taniej) oferty od Mery, a następnie rozstrzygnięcie przetargu i podpisanie umowy. Dostawa i montaż automatów ma zakończyć się do 31 maja 2020 roku.

Biletomaty, ale nie tylko

Zamówienie obejmuje:

– zaprojektowanie i wykonanie fundamentów betonowych pod automaty we wskazanych przez zamawiającego lokalizacjach oraz przystosowanie istniejących, w sposób umożliwiający montaż i podłączenie automatów dostarczonych w ramach zamówienia,

– dostawę 11 automatów wraz z oprogramowaniem dla każdego z nich oraz oprogramowaniem do budowania taryf, a także dokonanie ich montażu, podłączenia do instalacji elektrycznej oraz uruchomienie automatów,

– dostawę i uruchomienie systemu rozumianego jako całość oprogramowania służącego do pełnego zarządzania automatami oraz obsługi sprzedaży realizowanej w automatach,

– dostarczenie zamawiającemu laptopa do nadzoru i serwisowania pracy automatów biletowych o wzmocnionej obudowie z matrycą 13 – 14 cali, wyposażonego w modem GSM oraz kartę WiFi,

– przeszkolenie personelu zamawiającego z zarządzania i obsługi systemu oraz obsługi technicznej automatów,

– przystosowanie przedmiotu zamówienia do obowiązujących wymogów Zielonogórskiej Karty Miejskiej oraz funkcjonującego u zamawiającego systemu do zarządzania firmą i zapewnienie zgodności stosowania dostarczonego oprogramowania oraz systemu z tymi wymogami,

– zapewnienie depozytu części zamiennych odpowiadającego zamontowanym podzespołom w ilości niezbędnej do utrzymania sprawności automatów w okresie gwarancyjnym. Depozyt będzie obejmował co najmniej takie podzespoły jak: wyświetlacz, panel dotykowy, drukarka, czytnik kart płatniczych, czytnik e-karty, komputer i inne podzespoły niezbędne do prawidłowej pracy biletomatów,

– udzielenie zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady na cały przedmiot zamówienia w tym wykonane prace, dostarczony sprzęt, sprawność działania systemu zgodnie z ofertą oraz zapewnienie serwisu, w ramach którego będzie on odpowiedzialny za wykonywanie wymaganych napraw urządzeń, sprzętu, aktualizacji dotyczących sprzętu, systemu oraz systemów operacyjnych.

Funkcje biletomatów

Dostarczone biletomaty mają posiadać następujące funkcjonalności:

– sprzedaż biletów jednoprzejazdowych i dobowych MZK zgodnie z obowiązującą taryfą,

– sprzedaż biletów okresowych MZK zgodnie z obowiązującą taryfą,

– sprzedaż doładowań elektronicznej portmonetki,

– zapis biletów okresowych i doładowań elektronicznej portmonetki zakupionych przez Internet z wykorzystaniem platformy www,

– realizacja płatności mandatów wystawianych przez firmę zewnętrzną za przejazd pasażera komunikacją miejską bez ważnego biletu,

– udostępnienie na ekranie: rozkładów jazdy, podstawowych informacji o komunikacji miejskiej, interaktywnej mapy komunikacji miejskiej, kilku najbardziej popularnych aplikacji służących do planowania podróży oraz innych informacji uzgodnionych z zamawiającym.

Komentarze