TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Asec, Mennica, Mera i Ridango. Wrocław wybiera system
TransInfo.pl - Opublikowano: 09.11.2016 08:45:05
Asec, Mennica , Mera i Ridango. Wrocław wybiera system

Cztery firmy zgłosiły oferty w przetargu na nowy system dystrybucji biletów komunikacji miejskiej we Wrocławiu. Opiewają na sumy od 152 milionów złotych do nawet 233 mln zł. Teraz trwa ich weryfikacja. Nowy system ma być wprowadzony w życie w grudniu 2017 roku.

Urząd miejski ogłosił przetarg na nowy system dystrybucji biletów na początku sierpnia. Główne założenia są takie, aby pasażerowie mieli więcej biletomatów na przystankach, kasowniki posiadały możliwość dokonania opłaty za przejazd, powstało więcej biur obsługi, także tych dla studentów. Ważne jest również, aby system miał dużo nowych form płatności za przejazd i opcji na samej karcie elektronicznej.

Cztery oferty

Do postępowania zgłosiły się 4 firmy, w tym jedna z siedzibą za granicą, w Talinie.

  • Asec S.A. ? 198,9 mln zł

  • Mennica Polska S.A ? 173,9 mln zł

  • Mera Post (konsorcjum) ? 152,2 mln zł

  • Ridango AS ? 233,7 mln zł

Teraz urzędnicy przystąpili do weryfikacji formalnej nadesłanych ofert. Dopiero po niej będzie rozstrzygnięcie przetargu. Może to potrwać kilka tygodni.

Wrocławskie wymagania

Najważniejsza informacja dla użytkowników dotychczasowych kart UrbanCard jest taka, że nie będą musieli wymieniać swoich kart. Będą aktywne również w nowym systemie.

Ilość biletomatów w okolicach przystanków się zwiększy do 170 sztuk. Będzie też więcej Biur Obsługi Klienta i sezonowych punktów na uczelniach. Nowe czytniki do elektronicznego sprawdzania biletów dostaną też kontrolerzy. Teraz dysponują 120 urządzeniami, w przyszłości mają mieć ich 160.

W nowym systemie duże biletomaty w pojazdach zastąpią kasowniki z dodatkową opcją zapłaty za bilet jednorazowy. Dzięki temu będzie aż cztery razy więcej urządzeń, dzięki którym zapłacimy za przejazd (było 820 biletomatów, będzie 3300 kasowników elektronicznych).

W wymogach przetargowych jest zapisane, że opcjonalnie karta elektroniczna w nowym systemie ma mieć funkcję elektronicznej portmonetki, czyli taki pre paid, za pomocą którego będzie można kupować bilety. Co istotne dla pasażerów, nie będzie trzeba kodować biletu zakupionego online. Będzie też więcej aplikacji, za pomocą których kupimy bilet w internecie ? nie tylko skycash


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Wrocław
MPK Wrocław
bilet
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....