TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Andrychów idzie na rekord. Pięty przetarg na SDIP
TransInfo.pl - Opublikowano: 23.01.2020 17:30:38
Andrychów idzie na rekord. Pięty przetarg na SDIP

Gmina Andrychów ogłosiła (piąty już) przetarg na budowę systemu dynamicznej informacji przystankowej i systemu zarządzania transportem.

Przypomnijmy, że w czwartym podejściu do gminy wpłynęły dwie oferty, pochodzące od:

  • Zakładu Elektronicznego SiMS Sp. z o.o. Sp.k. – cena 940950,00 PLN (z czego etap I miałby kosztować 79 950,00 PLN, a etap II – 861000,00 PLN), okres proponowanej gwarancji – 62 miesiące, deklarowany termin realizacji zamówienia – 7 miesięcy,

  • mpTechnology Sp. z o.o., który zaproponował realizację zamówienia za cenę 816 597,00 PLN (z czego etap I wyceniła na kwotę 67 896,00 PLN, a etap II – 748 701,00 PLN), okres gwarancji 84 miesiące, termin realizacji zamówienia – 7 miesięcy.

Mimo, że jedna z ofert mieściła się w budżecie zamawiającego, to obie odrzucono (z przyczyn nam nieznanych), a przetarg unieważniono. To doprowadziło do piątego, obecnego podejścia.

Przypomnijmy, że zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pod nazwą: "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury przystankowej wraz z systemem dynamicznej informacji przystankowej i systemem monitoringu wizyjnego w Gminie Andrychów". Jest on realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020. Inwestycja ma być wykonana w trybie "zaprojektuj i wybuduj". Etap projektowy ma zakończyć się w ciągu 4 miesięcy od podpisania umowy, a etap budowlany – w ciągu 8 miesięcy.

Etapy inwestycji

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1. etap I – opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno – użytkowego (PFU) wraz z wymaganiami techniczno – użytkowymi, zestawieniem zbiorczym przystanków i wyposażenia, wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami oraz uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę lub innego dokumentu na prowadzenie robót budowlanych,

2. etap II - wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez wykonawcę, a zatwierdzonej przez zamawiającego dokumentacji projektowej. Etap ten obejmuje w szczególności:

- dostawę, montaż elementów systemu dynamicznej informacji przystankowej w tym: 14 tablic informacji przystankowej LED wraz z niezbędnym oprogramowaniem i osprzętem koniecznym do prawidłowego działania systemu, zabudowanych w wyznaczonych wiatach przystankowych wraz z podłączeniem do sieci energetycznej,

- dostawę i montaż 1 tablicy informacji przystankowej LED, jednostronnej wraz z niezbędnym oprogramowaniem i osprzętem koniecznym do prawidłowego działania systemu, zlokalizowanej w bezpośrednim sąsiedztwie dworca kolejowego i autobusowego wraz z podłączeniem do sieci energetycznej,

- szkolenie personelu zamawiającego,

- dostawę i montaż wyposażenia jednego stanowiska dyspozytorskiego w centrum zarządzania transportem publicznym oraz wszelkich urządzeń wchodzących w skład systemu,

- instalację oprogramowania, wyposażenie w monitory dużoformatowe, przyłączenie ich do sieci energetycznej i informatycznej oraz doprowadzenie do pełnej sprawności funkcjonalnej,

- stworzenie, konfigurację i uruchomienie portalu internetowego dotyczącego transportu publicznego oraz oprogramowania dla urządzeń mobilnych.

Specyfikacja tablic SDIP

Tablice elektroniczne dynamicznej informacji przystankowej muszą wykorzystywać technologię diodową (kolor bursztynowy) do wyświetlania informacji i być przystosowane do pracy ciągłej. Mają one posiadać czujnik temperatury, który na bieżąco zmierzy temperaturę powietrza. Będą wyposażone w moduł zapowiedzi głosowych, informujący osoby niedowidzące o godzinie przybycia autobusu lub minutach jakie zostały do przybycia pojazdu, numerze linii i kierunku jazdy, poczynając chronologicznie od autobusów które przyjadą najwcześniej.

Centrum zarządzania transportem

Zadaniem centrum zarządzania transportem publicznym jest sprawne zarządzanie i obsługa transportu publicznego w oparciu o informatyczny system zarządzania. Wykonawca w ramach zamówienia rozbuduje istniejący u zamawiającego system zarządzania transportem, uwzględniając posiadane przez zamawiającego urządzenia i oprogramowanie oraz zintegruje je z posiadanym systemem, w zakresie importu danych z istniejącego systemu rozkładowego. Procesy i operacje muszą odbywać się w sposób płynny i automatyczny. System zarządzania transportem publicznym winien obejmować system zarządzania taborem autobusowym oraz system zarządzania dynamiczną informacją przystankową w czasie rzeczywistym. System powinien działać w oparciu serwer centralny, system komputerowy wraz z dedykowanym oprogramowaniem. Centrum zarządzania posiadać będzie dodatkowe jedno stanowisko dyspozytorskie zlokalizowane w dyspozytorni w Zakładzie Gospodarki Komunalnej.

Strona internetowa

Portal www ma umożliwiać mieszkańcom wyświetlenie aktualnych rozkładów jazdy bez konieczności wskazywania konkretnego przystanku. Na portalu mają być również wyświetlane w formie przewijanego tekstu komunikaty dla mieszkańców. Strona internetowa udostępni szczegółową mapę Andrychowa, na której będą wyświetlane pozycje wszystkich zalogowanych do systemu autobusów wraz z aktualnym czasem opóźnienia lub przyśpieszenia w porównaniu do założonego rozkładu jazdy.

Warunki przetargu

Zamawiający ustalił termin otwarcia ofert na dzień 10 lutego. Wyodrębniono trzy kryteria oceny ofert i są nimi: cena (60%), okres gwarancji (25%), termin zakończenia robót budowlanych w ramach etapu II (15%).



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
SDIP
ITS
Andrychów

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....