TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Aldesa i Sprint w walce o opolski ITS
TransInfo.pl - Opublikowano: 26.11.2019 17:30:14
Aldesa i Sprint w walce o opolski ITS; fot. UM Opole

Miejski Zarząd Dróg w Opolu dość długo przekładał termin otwarcia ofert w przetargu na wykonanie Inteligentnego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym w Opolu - ITS Opole.

Minęło kilka miesięcy od ogłoszenia zamówienia i w końcu udało się pozyskać wykonawców. Zgłosiło się dwóch chętnych:

  • Sprint S.A. z ceną 39 844 477,86 PLN,

  • Aldesa Construcciones Polska Sp. z o.o. z ceną 46 966 873,89 PLN.

Podane ceny dotyczą realizacji dwóch etapów zamówienia. Obie propozycje przekraczają jednak budżet zamawiającego, który na to przedsięwzięcie wyniósł: 38 510 694,84 PLN.

Przy tak dużych kwotach dystans do najtańszej oferty jest nieznaczny. Jest więc duże prawdopodobieństwo, że MZD znajdzie w miejskiej kasie dodatkowe środki.

Unijne wsparcie

Zadanie ma być realizowane w ramach projektu pod nazwą: "Poprawa funkcjonowania systemu transportu publicznego oraz zastosowanie rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo ruchu drogowego w obrębie stacji kolejowej Opole Wschód". Inwestycja jest dofinansowana z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana w formule "zaprojektuj i wybuduj". W zadaniu wyodrębniono zakres gwarantowany oraz zakres opcjonalny. Zadanie podzielono na dwa etapy składające się na całość inwestycji.

Etapy zamówienia - zakres gwarantowany

Zakres gwarantowany, tj. etap I - obejmuje zaprojektowanie, dostarczenie, wykonanie i uruchomienie systemu ITS Opole. Składa się on z czterech zakresów:

1. opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień wymaganych aktualnymi przepisami prawnymi i przeprowadzeniem uzgodnień ze wszelkimi podmiotami trzecimi oraz przekazanie zamawiającemu wszelkich praw autorskich do stworzonego dzieła, zapewniającej wykonanie i uruchomienie Inteligentnego Systemu Zarządzania Transportem,

2. obejmujący wykonanie robót budowlano – montażowych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego,

3. obejmujący dostarczenie i uruchomienie Inteligentnego Systemu Zarządzania Transportem,

4. obejmujący wykonanie, dostawę i montaż: 8 sztuk tablic informacyjnych oraz 8 sztuk tablic pamiątkowych zgodnie z wytycznymi zamawiającego oraz Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Zakres opcjonalny

Zakres opcjonalny, czyli etap II, obejmuje dwa obszary:

1. wsparcie operacyjne Inteligentnego Systemu Zarządzania Transportem wytworzonego w ramach wykonania etapu I przedmiotu umowy,

2. utrzymanie Inteligentnego Systemu Zarządzania Transportem wytworzonego w ramach wykonania etapu I przedmiotu umowy.

Etap II został oznaczony w tym zamówieniu jako zakres opcjonalny i zrealizowany będzie dopiero po wyborze przez zamawiającego oferty najkorzystniejszej i po wyrażeniu takiej woli przez zamawiającego. Miasto przewiduje, że zajęcie w/w stanowiska (woli) zależeć będzie od wielkości środków finansowych jakimi zamawiający będzie dysponował w czasie trwania umowy i nastąpi w terminie do 90 dni przed planowanym rozpoczęciem realizacji etapu II.

Wykonanie etapu I ma nastąpić do dnia 29 października 2021 roku, z kolei etap II – opcjonalny ma być realizowany w ciągu 36 miesięcy od dnia zakończenia etapu I (tj. do dnia 29 października 2024 roku).





Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
ITS
Sprint
Aldesa
Opole

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....