TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Abonament parkingowy w Warszawie do kupienia także w POP ZTM
TransInfo.pl - Opublikowano: 11.08.2016 14:43:57
fot. ztm.waw.pl

Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie usprawnia obsługę mieszkańców ? od 16 sierpnia sprawy związane z parkowaniem będą mogli załatwić w trzech Punktach Obsługi Pasażerów obsługiwanych przez ZTM.

Zmiana wychodzi naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców: ma uprościć załatwienie spraw związanych z parkowaniem w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego. Dziś obsługą interesantów zajmują się dwa punkty: w siedzibie ZDM na Chmielnej 120 oraz w siedzibie Urzędu Dzielnicy Śródmieście na Nowogrodzkiej 43.

Dzięki porozumieniu pomiędzy Zarządem Dróg Miejskich i Zarządem Transportu Miejskiego, od 16 sierpnia 2016 r. sprawy związane z parkowaniem będzie można załatwić w trzech Punktach Obsługi Pasażerów ZTM:

  • Metro Dworzec Wileński
  • Metro Świętokrzyska (1 linia metra)
  • ZTM, ul. Żelazna 61

Rozwiązanie to jest szczególnie korzystne dla mieszkańców, m.in. ze względu na godziny funkcjonowania POP-ów (07.00-20.00)* oraz lepszą dostępność punktów (dojazd metrem). Będzie to spore ułatwienie choćby dla mieszkańców Pragi, której część jest również objęta SPPN. Teraz sprawy będą mogli załatwić w punkcie przy Dworcu Wileńskim.

Co można załatwić?

W Punktach Obsługi Pasażera będzie można załatwić sprawy obsługiwane wdotychczasowych punktach związane z wydawaniem abonamentów w strefie płatnego parkowania niestrzeżonego. A więc będzie istniała możliwość wyrobienia Abonamentu Mieszkańca uprawniającego do parkowania w pobliżu miejsca zamieszkania. W POP będzie też można opłacić wydanie abonamentu (gotówką lub kartą).

Możliwe będzie również zgłoszenie reklamacji w formie pisemnej dotyczącej naliczonych opłat za parkowanie lub opłat dodatkowych za brak opłaty parkingowej, która następnie przekazywana będzie do ZDM. Nie będzie natomiast możliwości dokonania opłaty skarbowej w przypadku czynności związanych z wyrobieniem abonamentu na podstawie pełnomocnictwa. Opłatę taką można dokonać np. poprzez przelew internetowy na nr konta : 54 1030 1508 0000 0005 5003 6045.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ZDM Warszawa
ZTM Warszawa
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....