TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Praca

Specjalista ds. Rozwoju Nowych Rynków

Pracodawca

Solaris Bus & Coach

Data dodania ogłoszenia

14.05.2019 17:04:35

Lokalizacja

Bolechowo

Treść oferty


Specjalista ds. Rozwoju Nowych Rynków


Lokalizacja: Bolechowo


Obszar: Sprzedaż i Zarządzanie Projektami


Solaris Bus & Coach S.A. to jeden z europejskich liderów produkcji autobusów i trolejbusów. Bazując na ponad 20-letnim doświadczeniu i ponad 17 000 wyprodukowanych pojazdów, Solaris każdego dnia wpływa na jakość komunikacji miejskiej w setkach miast w całej Europie. Z myślą o przyszłości, firma wyznacza nowe standardy, dynamicznie rozwijając swoje produkty, zwłaszcza w obszarze elektromobilności. Pojazdy firmy były wielokrotnie nagradzane za jakość i innowacyjność zarówno w Polsce, jak i w innych państwach Unii Europejskiej. Autobus Urbino 12 electric wygrał prestiżowy europejski konkurs „Bus of The Year 2017”. We wrześniu 2018 roku Solaris Bus & Coach S.A. dołączył do grupy CAF, która objęła 100% udziałów w spółce.


Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za:


rozpoznanie nowych obszarów dla handlowej działalności firmy, nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, budowanie długotrwałych relacji biznesowych,

poszukiwanie i weryfikacja lokalnych partnerów odpowiedzialnych za realizację polityki Firmy na wybranym terytorium,

analizę warunków prowadzenia działalności handlowej, czynny wkład w budowanie celów sprzedażowych, polityki „wejścia” i planów realizacji zadań na wybranym obszarze,

nadzór nad działalnością lokalnych partnerów, wsparcie w działaniach biznesowych i marketingowych, współodpowiedzialność ze realizację wyznaczonych celów,

samodzielne prowadzenie rozmów biznesowych w obszarze transportu publicznego na poziomie wykonawcy transportu, organizatora i jednostek planistycznych w tym z departamentami transportu w urzędach miast oraz z ministerstwami transportu,

kontakty z instytucjami finansowymi wspierającymi planowane i realizowane transakcje,

reprezentowanie Spółki w kontaktach zewnętrznych, dedykowanych imprezach targowych, wystawach, konferencjach, współpraca z placówkami dyplomatycznymi,

opracowanie niezbędnej dokumentacji przygotowawczej oraz dokumentacji przetargowej,

nadzór na realizacją zamówień, postępowanie zgodne z procedurami firmy.


Nasze oczekiwania wobec kandydatów:


wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne lub techniczne,

bardzo dobra znajomość języka angielskiego i rosyjskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny,

minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży, handlu i/lub obsługi klienta,

wiedza z zakresu geopolityki i relacji międzynarodowych,

duże zaangażowanie w realizację wyznaczonych celów oraz silne poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,

umiejętność prowadzenia negocjacji,

umiejętność prowadzenia wystąpień publicznych,

znajomość zagadnień dotyczących rynku i funkcjonowania publicznego transportu miejskiego będzie dodatkowym atutem,

gotowość do częstych podróży służbowych,

uczciwość, lojalność, zaangażowanie i odpowiedzialność.


Naszym pracownikom oferujemy:


zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku,

możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku,

atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z wynikami,

pakiet świadczeń socjalnych (m. in. dofinansowanie wakacji, przyzakładowy żłobek dla dzieci pracowników, możliwość nauki języków obcych, Pracowniczy Program Emerytalny, dofinansowanie posiłków).



Termin składania ofert

08.05.2019

Miejsce składania ofert

WIĘCEJ

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....